Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

28-29 Ιουνίου 2011 - Όχι Απλή Ανάγνωση

Το λοιπόν, για να ξεκινήσουμε. Βιβλιογραφία. Τι είναι Χούντα;
Η λέξη Χούντα (Junta) έχει ισπανική προέλευση και σημαίνει σύνδεσμος ή γενικότερα επιτροπή διοίκησης/ συμβούλιο διοίκησης/ διοίκηση. Στα ισπανικά, ο όρος χρησιμοποιείται ακόμα στην δημόσια διοίκηση (π.χ. στην περιφερειακή αυτοδιοίκηση), χωρίς να έχει αρνητικό χαρακτήρα. Παράδειγμα αποτελεί η Junta de Comunidades de Castilla-La Mancha (Σύνδεσμος των Κοινοτήτων της Καστίλλης-Λα Μάντσας), η διοίκηση της αυτόνομης κοινότητας της Καστίλλης-Λα Μάντσας της Ισπανίας.
Στα Ελληνικά ο όρος επικράτησε ιστορικά να σημαίνει ομάδες αξιωματικών που συνωμοτούν για να καταλάβουν την εξουσία με ένα στρατιωτικό πραξικόπημα. Τέτοια πραξικοπήματα γίνονταν στην Μεσόγειο, στη Λατινική Αμερική, αλλά και στην Ελλάδα. Παρόλο που υπάρχει (για την Ελλάδα) ιστορικό πραξικοπημάτων, ο όρος αυτός αναφέρεται περισσότερο στην πιο πρόσφατη επταετή περίοδο δικτατορίας της Χούντας των Συνταγματαρχών 1967-1974, πιθανόν λόγω της υιοθέτησης και χρήσης του όρου από εκπομπές στην ελληνική πολλών ξένων ραδιοφωνικών σταθμών, όπως ο ραδιοφωνικός σταθμός της Μόσχας, της Ντόιτσε Βέλλε, του Μπι Mπι Σι, αλλά και για οποιαδήποτε επιβαλλόμενη στρατοκρατία γενικότερα.
http://el.wikipedia.org/wiki/Χούντα
http://en.wikipedia.org/wiki/Military_junta

Αντιστοίχως το ελληνικό και αγγλικό λήμμα στην wikipedia. Ωραία μέχρι εδώ; Συνεχίζουμε;

Αθήνα, 30 Ιουνίου 2011

Προς
τον Πρόεδρο της Ελληνικής Κυβερνήσεως,
κ. Γεώργιο Παπανδρέου


Κοινοποίηση:
Πρόεδρο Εισαγγελίας Αρείου Πάγου
κ. Ιωάννη Τέντε   

Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,

Οι Πρυτανικές Αρχές του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καταγγέλλουν την είσοδο, την 29η Ιουνίου 2011, των αστυνομικών δυνάμεων στον πανεπιστημιακό χώρο του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (Καλαμιώτου 2) και τη χρήση δακρυγόνων και κροτίδων εντός του κτηρίου, η οποία δημιούργησε σοβαρότατους κινδύνους για την ανθρώπινη ζωή φοιτητών και πολιτών που εισήλθαν σε αυτό για να προστατευτούν από τα χημικά και την αστυνομική βία, καταλύοντας το Πανεπιστημιακό άσυλο, χωρίς την άδεια των Πρυτανικών Αρχών.
Η ενέργεια αυτή μαζί με τα γενικότερα φαινόμενα της έντασης που διαδραματίστηκαν στο Κέντρο της Αθήνας με την ανεξέλεγκτη χρήση χημικών συνιστούν κατάφωρη παραβίαση βασικών δικαιωμάτων και ελευθεριών.
Τα τελευταία γεγονότα εντείνουν την ανησυχία της Πανεπιστημιακής  Κοινότητας για την αφόρητη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει πλέον η ελληνική κοινωνία και, κυρίως, η νεολαία μας.

Μετά τιμής

Ο Πρύτανης


Καθηγητής Θεοδόσιος Ν. Πελεγρίνης

Ναι, ξέρετε, δεν τρέφω καμία λατρεία στις Πρυτανικές αρχές, ούτε συμφωνώ πάντα με τις επιλογές τους. Πάμε παρακάτω;

ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα, 30 Ιουνίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διήμερο (28/29-06-2011) στο κέντρο της Αθήνας, ομάδες ατόμων που είχαν παρεισφρήσει σε συγκεντρώσεις και πορείες, επιτίθεντο με ιδιαίτερη σφοδρότητα κατά των αστυνομικών δυνάμεων, έχοντας στις περισσότερες περιπτώσεις καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους με κουκούλες, κράνη, και άλλα μέσα.

Για τις επιθέσεις χρησιμοποιούσαν αντικείμενα ικανά να επιφέρουν σοβαρούς ή θανάσιμους τραυματισμούς όπως βόμβες μολότοφ, πέτρες, μεγάλα κομμάτια μάρμαρα που αποκολλούσαν από κτίρια και πεζοδρόμια, λοστούς, ξύλινα ή μεταλλικά κοντάρια, σφυριά, σφεντόνες, και άλλα συναφή μέσα.

Επιπλέον χρησιμοποίησαν συσκευές εκτόξευσης φωτοβολίδων, μεγάλο αριθμό καπνογόνων και πυροσβεστήρες κόνεως, που εκτόξευαν κατά των αστυνομικών δυνάμεων για να περιορίζουν το οπτικό τους πεδίο και να δυσχεραίνουν την επιχειρησιακή τους ανταπόκριση.

Από τις επιθέσεις τραυματίστηκαν συνολικά (131) αστυνομικοί (82 την 28 και 49 την 29-06) οι οποίοι διεκομίσθησαν στο 401 Γ.Σ.Ν. Αθηνών.

Προκάλεσαν φθορές σε υαλοπίνακες και προσόψεις (2) ξενοδοχείων, (8) καταστημάτων, (3) τραπεζών και (1) Ιερού Ναού. Επίσης προκάλεσαν φθορές σε (1) περίπτερο και (2) οχήματα τύπου VAN ιδιωτικών εταιρειών (από πυρκαγιά).

Από τις αστυνομικές δυνάμεις προσήχθησαν συνολικά (75) άτομα και συνελήφθησαν επιπλέον (38) άτομα τα οποία οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, για αδικήματα πλημμεληματικού και κακουργηματικού χαρακτήρα.

Επιπλέον, χθες (29-06-2011) το βράδυ, ομάδα αγνώστων ατόμων εντόπισε στη Λεωφόρο Αμαλίας Αστυφύλακα με πολιτική περιβολή, ο οποίος μετέβαινε πεζός για εκτέλεση ένστολης διατεταγμένης υπηρεσίας στον περίβολο της Βουλής. Τα άτομα κινήθηκαν απειλητικά εναντίον του και ο Αστυφύλακας καταδιωκόμενος εισήλθε στον υπόγειο σταθμό του ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα, όπου του απέσπασαν βίαια ένα σακβουαγιάζ. μέσα στο οποίο είχε το υπηρεσιακό του πουκάμισο, παντελόνι, πηλίκιο, ζώνη, αστυνομική ράβδο και δύο (2) γεμιστήρες των δέκα (10) φυσιγγίων.

Ο Αστυφύλακας αναζήτησε ασφαλή χώρο εντός του ΜΕΤΡΟ, όπου και παρέμεινε. Για το περιστατικό ενημερώθηκε τηλεφωνικά το Κέντρο Επιχειρήσεων της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής και στη συνέχεια ο Αστυφύλακας απεγκλωβίστηκε από αστυνομικούς.

Ναι, ξέρω, καμία σχέση, αλλά αυτό είναι το επίσημο δελτίο τύπου της ΕΛ.ΑΣ. για τα γεγονότα του διημέρου.
http://www.hellenicpolice.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=5760&Itemid=528&lang=
Πάμε παραπέρα;

Ο όρος «Ασύμμετρη απειλή» είναι σύγχρονος στρατιωτικός όρος που καθιερώθηκε κυρίως από στρατιωτικούς αναλυτές πολεμικών επιχειρήσεων μόλις στις δύο τελευταίες δεκαετίες. Ο όρος αυτός περιέχεται στα σενάρια νατοϊκών και εθνικών ασκήσεων καθώς και σε περιορισμένες κατά τόπους δραστηριότητες αμυντικής ανάπτυξης. Σήμερα λαμβάνεται σοβαρά υπόψη σε ανάπτυξη ειδικών μέτρων ασφαλείας.
Για τις ασύμμετρες απειλές (asymmetric threats) και τον ασύμμετρο πόλεμο (asymmetric warfare) δεν υπάρχουν απόλυτα συμφωνημένοι ορισμοί διεθνώς και τούτο προκειμένου οι σχεδιασμοί να προλαμβάνουν πιθανές δράσεις και μέσα.
Γενικά, ασύμμετρος θεωρείται ο πόλεμος που διενεργείται από οργανωμένες μη-συμβατικές ομάδες, βασίζεται στην αναίρεση των κανόνων του δικαίου και του δικαίου του πολέμου, ενώ χρησιμοποιεί κυρίως χαμηλού σχετικά κόστους όπλα και επιχειρησιακή δράση που προκαλεί όμως, δυσανάλογα, μεγάλου (ασύμμετρου) κόστους αποτελέσματα στον υπέρτερο αντίπαλο, τόσο σε ανθρώπινες ζωές και υλικό όσο και σε ψυχολογικό και κοινωνικό κόστος. Κύριος σκοπός του είναι η εξασθένιση/κάμψη της αποφασιστικότητας και της αποτελεσματικής χρήσης των συντελεστών ισχύος του υπέρτερου αντιπάλου.
WMD (Weapons of Mass Destruction), πχ μικρά πυρηνικά (mini πυρηνικές βόμβες πλουτωνίου), ραδιολογικά (π.χ. dirty bombs), χημικά και βιολογικά όπλα. Ιστορικά, τέτοιες μεθόδους ακολούθησαν ασθενέστερες δυνάμεις εναντίον πολύ ισχυρότερων αντιπάλων (κυβερνήσεων κρατών ή πολυεθνικών οντοτήτων, πχ συλλογικών οργανισμών άμυνας και ασφάλειας).
Μορφές: Τρομοκρατία
Ανταρτοπόλεμος
Το διεθνές οργανωμένο έγκλημα και η λαθρομετανάστευση
Μέσα: Συμβατικά όπλα
Όπλα μαζικής καταστροφής
Αυτοσχέδια όπλα
Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών
Αντιμετώπιση: Για την αντιμετώπιση των ασύμμετρων απειλών απαιτείται η θεσμική και οργανωτική ενίσχυση των μηχανισμών ασφάλειας και αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων. Καθώς οι ασύμμετρες απειλές ενέχουν το στοιχείο του αιφνιδιασμού καθίσταται αναγκαία η ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού συστήματος πληροφοριών που θα μπορέσει να προειδοποιήσει έγκαιρα για τον οποιονδήποτε κίνδυνο και να μειώσει τις πιθανές καταστροφικές συνέπειες. Γι΄ αυτό απαιτείται η βελτίωση των ικανοτήτων των υπηρεσιών πληροφοριών.
Οι εξελίξεις στο επίπεδο των ασύμμετρων απειλών οδηγούν τις ένοπλες δυνάμεις των κρατών να αλλάξουν μορφή, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις επιχειρησιακές απαιτήσεις των ασύμμετρων συγκρούσεων και ταυτόχρονα να διατηρήσουν τον κύριο ρόλο τους.
http://el.wikipedia.org/wiki/Ασύμμετρη_απειλή
Χρησιμοποίησαν λοιπόν τα κανάλια και πολύς κόσμος τέτοιους όρους, αλλά τα πράγματα και πάλι δεν είναι έτσι. Ε; Πάμε να δούμε και κάτι που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να το έχουμε όλοι "πρόχειρο" και διαβασμένο; Και μια χάρη. Μη το scrollάρετε με το μάτι. Διάβασμα κανονικό. Ναι;

Σύνταγμα της Ελλάδας

Άρθρο 2
1.Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.

Άρθρο 4
1.Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2.Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

Άρθρο 7
2.Τα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει.

Άρθρο 11
1.Οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.
2.Μόνο στις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις μπορεί να παρίσταται η αστυνομία. Οι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει.

Άρθρο 25
1.Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. Όλα τα κρατικά όργανα υποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και αποτελεσματική άσκησή τους. Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν και στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών στις οποίες προσιδιάζουν. Οι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας.
2.Η αναγνώριση και η προστασία των θεμελιωδών και απαράγραπτων δικαιωμάτων του ανθρώπου από την Πολιτεία αποβλέπει στην πραγμάτωση της κοινωνικής προόδου μέσα σε ελευθερία και δικαιοσύνη.
3.Η καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται.
4.Το Κράτος δικαιούται να αξιώνει από όλους τους πολίτες την εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής και εθνικής αλληλεγγύης.

Άρθρο 26
1.Η νομοθετική λειτουργία ασκείται από τη Βουλή και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
2.Η εκτελεστική λειτουργία ασκείται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την Κυβέρνηση.
Άρθρο 51
2.Οι βουλευτές αντιπροσωπεύουν το Έθνος.
3.Οι βουλευτές εκλέγονται με άμεση, καθολική και μυστική ψηφοφορία από τους πολίτες που έχουν εκλογικό δικαίωμα, όπως νόμος ορίζει. Ο νόμος δεν μπορεί να περιορίσει το εκλογικό δικαίωμα παρά μόνο αν δεν έχει συμπληρωθεί κατώτατο όριο ηλικίας ή για ανικανότητα δικαιοπραξίας ή ως συνέπεια αμετάκλητης ποινικής καταδίκης για ορισμένα εγκλήματα.
4.Οι βουλευτικές εκλογές διενεργούνται ταυτόχρονα σε ολόκληρη την Επικράτεια. Νόμος που ψηφίζεται με την πλειοψηφία των δύο τρίτων του όλου αριθμού των βουλευτών μπορεί να ορίζει τα σχετικά με την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος από τους εκλογείς που βρίσκονται έξω από την Επικράτεια. Ως προς τους εκλογείς αυτούς η αρχή της ταυτόχρονης διενέργειας των εκλογών δεν κωλύει την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος με επιστολική ψήφο ή άλλο πρόσφορο μέσο, εφόσον η καταμέτρηση και η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων διενεργείται όποτε αυτό γίνεται και σε ολόκληρη την Επικράτεια.
5.Η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι υποχρεωτική.


Άρθρο 53
3.Σε περίπτωση πολέμου η βουλευτική περίοδος παρατείνεται σε όλη τη διάρκειά του. Αν η Βουλή έχει διαλυθεί, η διενέργεια των εκλογών αναστέλλεται ωσότου τελειώσει ο πόλεμος, ανακαλείται δε αυτοδικαίως η Βουλή που έχει διαλυθεί έως το τέλος του.


Άρθρο 60
1.Οι βουλευτές έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση.

Άρθρο 61
1.Ο βουλευτής δεν καταδιώκεται ούτε εξετάζεται με οποιονδήποτε τρόπο για γνώμη ή ψήφο που έδωσε κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων.
2.Ο βουλευτής διώκεται μόνο για συκοφαντική δυσφήμηση, κατά το νόμο, ύστερα από άδεια της Βουλής. Αρμόδιο για την εκδίκαση είναι το Εφετείο. Η άδεια θεωρείται ότι οριστικά δεν δόθηκε, αν η Βουλή δεν αποφανθεί μέσα σε σαράντα πέντε ημέρες αφότου η έγκληση περιήλθε στον Πρόεδρο της Βουλής. Αν η Βουλή αρνηθεί να δώσει την άδεια ή αν περάσει άπρακτη η προθεσμία, η πράξη θεωρείται ανέγκλητη. Η παράγραφος αυτή έχει εφαρμογή από την προσεχή βουλευτική περίοδο.

Άρθρο 62
Όσο διαρκεί η βουλευτική περίοδος ο βουλευτής δεν διώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με άλλο τρόπο περιορίζεται χωρίς άδεια του Σώματος. Επίσης δεν διώκεται για πολιτικά εγκλήματα βουλευτής της Βουλής που διαλύθηκε, από τη διάλυσή της και έως την ανακήρυξη των βουλευτών της νέας Βουλής. Η άδεια θεωρείται ότι δεν δόθηκε, αν η Βουλή δεν αποφανθεί μέσα σε τρεις μήνες αφότου η αίτηση του εισαγγελέα για δίωξη διαβιβάστηκε στον Πρόεδρο της Βουλής. Η τρίμηνη προθεσμία αναστέλλεται κατά τη διάρκεια των διακοπών της Βουλής. Δεν απαιτείται άδεια για τα αυτόφωρα κακουργήματα.

Άρθρο 69
Κανένας δεν εμφανίζεται στη Βουλή αυτόκλητος για να αναφέρει οτιδήποτε προφορικά ή εγγράφως. Οι αναφορές παρουσιάζονται από βουλευτή ή παραδίδονται στον Πρόεδρο. Η Βουλή έχει δικαίωμα να αποστέλλει τις αναφορές που της απευθύνονται στους Υπουργούς και τους Υφυπουργούς, οι οποίοι υποχρεούνται να δίνουν διευκρινίσεις όποτε τους ζητηθούν.

Άρθρο 73
1.Το δικαίωμα πρότασης νόμων ανήκει στη Βουλή και στην Κυβέρνηση.

Άρθρο 82
1.Η Κυβέρνηση καθορίζει και κατευθύνει τη γενική πολιτική της Χώρας, σύμφωνα με τους ορισμούς του Συντάγματος και των νόμων.

Άρθρο 103
1.Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Κράτους και υπηρετούν το Λαό οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Τα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.

Άρθρο 106
1.Για την εδραίωση της κοινωνικής ειρήνης και την προστασία του γενικού συμφέροντος το Κράτος προγραμματίζει και συντονίζει την οικονομική δραστηριότητα στη Χώρα, επιδιώκοντας να εξασφαλίσει την οικονομική ανάπτυξη όλων των τομέων της εθνικής οικονομίας. Λαμβάνει τα επιβαλλόμενα μέτρα για την αξιοποίηση των πηγών του εθνικού πλούτου, από την ατμόσφαιρα και τα υπόγεια ή υποθαλάσσια κοιτάσματα, για την προώθηση της περιφερειακής ανάπτυξης και την προαγωγή ιδίως της οικονομίας των ορεινών, νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών.
2.Η ιδιωτική οικονομική πρωτοβουλία δεν επιτρέπεται να αναπτύσσεται σε βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή προς βλάβη της εθνικής οικονομίας.

Άρθρο 110
1.Οι διατάξεις του Συντάγματος υπόκεινται σε αναθεώρηση, εκτός από εκείνες που καθορίζουν τη βάση και τη μορφή του πολιτεύματος, ως Προεδρευομένης Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, καθώς και από τις διατάξεις των άρθρων 2, παράγραφος 1, 4 παράγραφοι 1, 4 και 7, 5 παράγραφοι 1 και 3, 13 παράγραφος 1 και 26.
2.Η ανάγκη της αναθεώρησης του Συντάγματος διαπιστώνεται με απόφαση της Βουλής, που λαμβάνεται ύστερα από πρόταση πενήντα τουλάχιστον βουλευτών, με πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των μελών της σε δύο ψηφοφορίες που απέχουν μεταξύ τους έναν τουλάχιστον μήνα. Με την απόφαση αυτή καθορίζονται ειδικά οι διατάξεις που πρέπει να αναθεωρηθούν.
3.Αφού η αναθεώρηση αποφασιστεί από τη Βουλή, η επόμενη Βουλή, κατά την πρώτη σύνοδό της, αποφασίζει με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των μελών της σχετικά με τις αναθεωρητέες διατάξεις.
4.Αν η πρόταση για αναθεώρηση του Συντάγματος έλαβε την πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, όχι όμως και την πλειοψηφία των τριών πέμπτων, σύμφωνα με την παράγραφο 2, η επόμενη Βουλή κατά την πρώτη σύνοδό της μπορεί να αποφασίσει σχετικά με τις αναθεωρητέες διατάξεις με την πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των μελών της.
5.Κάθε ψηφιζόμενη αναθεώρηση διατάξεων του Συντάγματος δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως μέσα σε δέκα ημέρες αφότου επιψηφιστεί από τη Βουλή και τίθεται σε ισχύ με ειδικό ψήφισμά της.
6.Δεν επιτρέπεται αναθεώρηση του Συντάγματος πριν περάσει πενταετία από την περάτωση της προηγούμενης.

Άρθρο 120
Το Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την Ε' Αναθεωρητική Βουλή των Ελλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Υπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Ιουνίου 1975.
Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

Φυσικά και δεν είναι όλο. Είναι κάποια άρθρα του που αφορούν την κατάσταση. Τα επέλεξα και δεν το έβαλα όλο copy - paste ώστε να έχω καλύτερες πιθανότητες να το διαβάσετε όλοι. Μπείτε στο site της Βουλής και κατεβάστε το. http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/
Τι; Δεν το' χατε διαβάσει; Ντροπή. Αν δεν το' χατε διαβάσει και κατεβαίνετε σε πορεία για υπεράσπιση του Συντάγματος της χώρας είστε πρόβατα.

Άρα δεν είναι όλα τόσο απλά ε;

Μάλιστα. Δυο πράγματα τα ξεκαθαρίσαμε. Γιατί δεν είναι μόνο μια η γνώμη, κι όταν ακούγεται μόνο αυτή η μια, ξέρουμε τι είναι έτσι; Φασισμός είναι. Πάρα πολύ ωραία. Δεν βάζω το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015 σε κομμάτια για μελέτη, δεν νομίζω να το έχουν διαβάσει πολλοί. Τέλος πάντων, μπείτε στο site της Βουλής και διαβάστε το κι αυτό και τον εφαρμοστικό νόμο. Μα όλα αυτά θα μου πείτε; Ε ναι, όλα αυτά. Αλλιώς δεν κάνουμε δουλειά. Κριτικό διάβασμα. Με εναλλακτική αν απορρίπτουμε κάτι ει δυνατόν.

Και τώρα να πούμε ότι κατά τύχη δεν σκοτώθηκε κόσμος αυτές τις μέρες, ότι για πρώτη φορά έπιασε ο πόνος τα κανάλια να πούνε για προβοκάτσιες, ότι παίζονται κι άλλα πράγματα από πίσω, ότι οι αστυνομικοί οι οποίοι εκτέλεσαν αυτές τις εντολές με αυτό τον τρόπο είναι εγκληματίες, ότι αν είχαν και πλαστικές σφαίρες θα έριχναν χύμα στον κόσμο, όχι μόνο ότι να' ναι τεράστιες ποσότητες τοξικών απαγορευμένων χημικών, ότι ακόμα και στον πόλεμο υπάρχει σεβασμός στο γιατρό και τον τραυματία. Ότι συνέλαβαν άκυρα και άδικα πολύ κόσμο ενώ οι άλλοι, όποιοι κι αν είναι, δικοί τους, παρακράτος, μπάχαλα, έσπαγαν ανενόχλητοι, ότι η βία φέρνει βία, ότι έκαναν συλλήψεις τα ΥΜΕΤ και μετά από 2 ώρες το χαρτί σου έγραφε ότι σε συλλάβανε τα ΜΑΤ και ότι έκανες αυτά κι αυτά τα πράγματα. Υπήρχε λοιπόν σχέδιο να αδειάσει η πλατεία. Με χρήση ωμής βίας. Όσο άδικα και αν είναι τα αιτήματα του οποιουδήποτε, τέτοιο ξύλο δεν δικαιολογείται. Επαναλαμβάνω, δεν στηρίζω τη χύμα trendy Αγανάκτιση και πείτε ότι θέλετε. Είπαμε. Κρίνω. Α και συνεχίζω να μη δέχομαι κράξιμο από όποιον δεν ψηφίζει στις εκλογές. Δεν μπορεί να σνομπάρεις τη δημοκρατική διαδικασία και μετά να επικαλείσαι έλλειψη της και να βγαίνεις στο δρόμο.

Ναι, ο Υπουργός και η ηγεσία της Αστυνομίας έπρεπε να παραιτηθούν κι αν είχαμε νεκρούς να έκαναν και Seppuku στην Πλατεία Συντάγματος. Όχι για το κοινό περί δικαίου αίσθημα, από ντροπή για τόσο αίμα. Οι γουρούνες τυλιγμένες με μπαταρία, τα αντιασφυξιογόνα, δεν είναι εικόνα Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας, είναι εικόνα Τατζικιστάν και πέρα.

Αντιστοίχως όποιος κατεβαίνει και διαδηλώνει χωρίς να ξέρει τι γίνεται, χωρίς να ξέρει τι σημαίνει χρεωκοπία, γυρίζω στη δραχμή, δημοκρατική διαδικασία, Βουλή, Σύνταγμα, Νόμοι του Κράτους και όλα τα παραπάνω, είναι κάργα ανεύθυνος και καιροσκόπος.

Το τελευταίο που χρειάζεται η χώρα σήμερα είναι πολιτική αποσταθεροποίηση. Γιατί τότε τα πράγματα μπορεί να έρθουν τούμπα και δυστυχώς δεν είδαμε τίποτα ακόμη. Δυστυχώς.
Ανοιχτά μάτια, ανοιχτά αυτιά, προσωπική ευθύνη, αίσθηση δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου