Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Ο Μητσοτάκης και η φωνή της λογικής.

Δεν ξέρω τι να πω. Αυτομαστιγώθηκα, μετά από εξαντλητικό διάβασμα, έπλυνα μια χούφτα κεράσια και αποφάσισα να πάω να δω τηλεόραση. Πως κι έτσι θα μου πείτε. Ε μα είχε τον αγαπημένο μου, το Απέθαντο Τέρας της Αποκάλυψης, τον Αποστάτη, τον Άνθρωπο Ορχήστρα, τον Δρακουμέλ, τον παιδικό μου εφιάλτη (χωρίς πλάκα). Το Μητσοτάκη.

Ζει;
Ζει και βασιλεύει. Έχει πάρει λίγο, αλλά είναι και η φορμόλη, καταλαβαίνεις. Έφαγα λοιπόν τα κεράσια, έβαλα και το γυαλί να βλέπω κι έκατσα κι άκουσα. Προς το τέλος, μη φανταστείτε. Α) Ήμουν busy, B) δεν έχω κάνει το εμβόλιο. Εξεπλάγην δεν ξέρω ο Papahelas (oh yeah) τι σκοπό είχε και τον έβγαλε από την κάσα του, αλλά ανατρίχιασα με τον εαυτό μου. Γιατί; Γιατί δεν είπε τρομερά παράλογα πράγματα. Και αυτό συμβαίνει 2 πράγματα. Ή μου έχει σαλέψει τελείως, ή πάμε τόσο κατά διαόλου και όντως ο Απέθαντος είναι φωνή της λογικής.

Το Απέθαντο Τέρας


Κι αν φτάνει ο Εφιάλτης να μιλάει λογικά, τότε αδέρφια ένα είναι το συμπέρασμα. Πάμε κατά διαόλου. Κι όποιος πλασάρει βέβαια τον Απέθαντο για σωτήρα μετά την πολιτική του ιστορία και τις γνωστές επιδόσεις του στο άθλημα, τότε τι να πω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται κι ο Εφιάλτης, κάτω από την μπέρτα και τη φορμόλη, την έχει ζήσει, άλλωστε διαμόρφωσε κι ένα κομμάτι της νεότερης ιστορίας του τόπου ο ίδιος.

Αλλά εξηγούμαι. Αν δω Ντόρα μικρή εξερευνήτρια Πρωθυπουργέσσα, Απέθαντο στο θρόνο των Χρυσανθέμων μετά από όλα αυτά, έχω δαγκώσει διαβατήριο και την έχω κάνει, δεν υπάρχει περίπτωση. Απαραίτητη προϋπόθεση για να μη γίνει αυτό, ούτε βέβαια να γίνουμε Ουγκάντα αν δεν είμαστε ήδη, (αλήθεια η Ουγκάντα είναι κάτω απ' την κατηγορία CCC που μας έστειλαν εψές οι Στάνταρ και Φτωχοί;), είναι να σκεφτούμε λίγο ψύχραιμα. Να έχουμε λύση κι όχι μόνο εξέγερση. Γιατί τα μεγάλα Σοκ δίνουν blank page σε όποιον ψύχραιμο να τα εκμεταλευτεί. Κι όταν το πάρεις είδηση, είναι συνήθως πολύ αργά. 

Υπάρχουν εργαλεία μάλλον στη Δημοκρατία, αρκεί να τα χρησιμοποιήσουμε και να μην εκβιάζουμε λύσεις - μη λύσεις.Γιατί, άντε, έπεσε η κυβέρνηση, μετά; Εκλογές δεν προβλέπει το Σύνταγμα; Ε; Πολύ απλά, γιατί ότι και να κάνουμε, ο Απέθαντος θα είναι πάντα εκεί με τη μπέρτα του και θα μας περιμένει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου