Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Ξύδι και Ασία. Υγειαίνετε.

Κάνεις τον Κινέζο. Ιαπωνία, τον Κορεάτη. Το μάτι σου κι ας μην το βλέπω, είναι σχιστό και τ χρώμα σου πάει πια πιο πολύ σε ώχρα. Είμαι καυκάσια κι από τους δυο γονείς. Αλλά τώρα τους βλέπω Ασιάτες χωρίς να τους κοιτάω, κι αυτοί με βλέπουν ω ναι, πλάτη, χωρίς να με κοιτούν στα μάτια.

Αιτία; Η καθυστερημένη εφηβική μου επανάσταση στα γλυκά 27. Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι μανούλα. Να παίρνω αποφάσεις για τη ζωή μου μόνο όταν την ορίζω εγώ. Πες ότι άλλο σε ενοχλεί αγαπημένη μου. Ναι, δεν έχω τελειώσει το master. No fuckin excuse about that. Δεν έχω δουλειά. Αλλά κάνω χαμαλίκι χωρίς να πληρώνομαι, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των Μεταπτυχιακών Φοιτητών σε Ελληνικά Πανεπιστήμια πάνω σε καθαρά εφαρμοσμένα ερευνητικά αντικείμενα, με κομμένα τα προγράμματα, τις χρηματοδοτήσεις και τις ιδιωτικές εταιρείες να σου λένε " Σάμπως και δεν θα μπορέσω, άνοιξε ΤΕΒΕ και πλήρωνε χωρίς να έχει πάντα δουλειά". Ναι οκ, δεν βγάζω τα τρελά λεφτά, αλλά κάνω γαμημένη επιστήμη, αλλά και επιστήμη να μην έκανα μανούλα μου και δημοτικό να είχα τελειώσει, μάλλον θα με άφηνες πιο εύκολα να αποφασίσω τι θα κάνω με τη ζωή μου. Διαφωνείς και δεν αλλάζεις άποψη; Τι μας λες; Μπα; Κάτσε τότε και περίμενε όλη νύχτα να ακούσεις το κλειδί στην πόρτα. Ναι. 8-9 ώρες μετά, κάτι μπορεί να γίνει. Αν θες να μην το σκέφτεσαι έτσι και σε τρομάζει, σκέψου με Time Zone Δυτικής Ακτής, την ώρα που θα γυρίσω θα είναι νύχτα ακόμα και μάλιστα αρκετά νωρίς. Αν προτιμάς λοιπόν να ζούμε σε παράλληλο σύμπαν ή να σε φλομώνω στα ψέμματα, πες το, δεν πειράζει. Αλλά επιτέλους παραδέξου με τι έχεις πρόβλημα και με τι δείχνεις ότι έχεις πρόβλημα. Αλλιώς θα σου λέω ότι κοιμάμαι στην κολλητή μου. Το οποίο δεν πιάνει, γιατί η μια μένει 4 λεπτά με τα πόδια και η άλλη στο Γ' Νεκροταφείο, στον 25ο Τομέα. Δεν πείθει. Γάμησε το. Αποδέξου την αλήθεια. 

Και θα κάνω κι εγώ το ίδιο. Την αποδέχομαι πλέον. Έπιασα πάτο και σηκώθηκα. Κάνε μου τη χάρη. Ξέρω πολύ καλά σε τι έφταιξα. Ξεκόλλα λοιπόν το μυαλό σου, κι αν θες να μιλήσουμε, οκ. Αλλά το ότι την άποψη σου δεν τη διαπραγματεύεσαι και ότι η ηλικία δεν παίζει ρόλο, όχι αγάπη μου. Ξύπνα. Ή αλλιώς ξύδι. Mirin, Ιαπωνικό, θα σου βρω παρτίδα προ Fukushima. Αν σε κάνει να νιώσεις καλύτερα και να αποδεχτείς την κατάσταση, ξύδι Ασιάτισσα μητέρα μου. Α, κι αν κόλλησες και τον μπαμπά μου Ασία, bottoms up και στους δυο σας. Ναι; Kampai! Ξυδάκι και κάτω. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Να το παίζω εγώ κινέζα και να σας φλομώνω στο δράκο ξεχάστε το. Αυτό είναι. Θα το φάτε εδώ μαζί μας.

Άντε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου