Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Εκλογικό ξημέρωμα

Μεγάλη η εκλογική νύχτα απόψε. Τα κουκιά μου δικαιώθηκαν. Ως πολίτης χαμογελώ. Τα προβλήματα βέβαια δεν λύνονται με τα κουκάκια του καθενός. Οι κ.κ. Δήμαρχοι έχουν σκληρή 3+1/2ετία μπροστά τους. Η αποχή μεγάλη, ο κόσμος περιμένει πράγματα παρ' όλο που δεν έκανε τον κόπο να σηκωθεί από τον καναπέ να πάει να ψηφίσει. Το οτιδήποτε. Δεν γίνεται κύριε να γκρινιάζεις, (βασικά να σε ακούω να γκρινιάζεις μες τ' αυτιά μου) ενώ ιδιωτεύεις. 

Ιδιώτης = Idiot, ο άνθρωπος που δεν συμμετείχε στα κοινά στην Αρχαία Αθήνα. Αγαπητοί λοιπόν (κατά τα άλλα) ασυνείδητοι Ιδιώτες, μην ακούσω το ένα μου βρωμάει και το άλλο μου ξυνίζει... Έπρεπε οι ψηφίσαντες να έχουν κάτι, μια βούλα στο μέτωπο αλα Βισνού, κάτι, να ξέρουμε ότι το έριξαν το ρημάδι (οτιδήποτε και αν ήταν) και έτσι έχουν συνταγματικό δικαίωμα στο κράξιμο και στο γιαούρτι.

Άντε γιατί α! Πέφτω λοιπόν για ύπνο επιτέλους, με μεγάλο χαμόγελο και εξίσου great expectations.

Τα σέβη μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου